oranssi-valkoinen kissahan sieltä meille tupsahti, tosin ei ihan sillon kun mulla oli nimipäivät vaan noin 3päivää sitten.. :) se on niin ihanna pieni ja karvainen ja kehrää kun vaan väähn silittää.. :) aina kun tappelemme sisarpuolten kanssa menen omaan huoneesen ovi paukkuen ja otan siirin eli siis mun "nimmari" lahjan syliin ja harjaan ja silitän. :) siiri on kuin oikea ystävä, voin kertoa sille kaikki mun murheet eikä se kerro niitä kellekkää, eikä naura mulle <3.meille saattaa tullaa toinenkin kissa, nimittäin siskopuolet ovat kinunneet kanssa kissaa, kun tämänhän on mun lahja joten mitä asiaa niillä tähän on ellen anna lupaa? :o, enhän mäkään saa mennää niitten huoneesee tai tietokoneelle ilman lupaa, joten mix ihmeessä mä antasin niitten silitellä mun siiriä? ja sit jos siiri vähääkään ärhtäis niille niin ne ois heti repimässä sitä hännästä. joten ei tule kuulokaan että ne saisi siirii koskea sillee että mä en ois valvomassa vieressä. mutta kyllähän niile vois oma kissa tulla ois niilläkin jotain tekemistä ku hoitelis sitä ja sitten kun ollaan kaikki koulussa, tarhassa, töissä niin ois siirilläkin kaveri. :) hyvää syksyn jatkoa kaikille!