torstai, 1. syyskuu 2005
siiri <3
oranssi-valkoinen kissahan sieltä meille tupsahti, tosin ei ihan sillon
kun mulla oli nimipäivät vaan noin 3päivää sitten.. :) se on niin
ihanna pieni ja karvainen ja kehrää kun vaan väähn silittää.. :) aina
kun tappelemme sisarpuolten kanssa menen omaan huoneesen ovi paukkuen
ja otan siirin eli siis mun "nimmari" lahjan syliin ja harjaan ja
silitän. :) siiri on kuin oikea ystävä, voin kertoa sille kaikki mun
murheet eikä se kerro niitä kellekkää, eikä naura mulle <3.meille
saattaa tullaa toinenkin kissa, nimittäin siskopuolet ovat kinunneet
kanssa kissaa, kun tämänhän on mun lahja joten mitä asiaa niillä tähän
on ellen anna lupaa? :o, enhän mäkään saa mennää niitten huoneesee tai
tietokoneelle ilman lupaa, joten mix ihmeessä mä antasin niitten
silitellä mun siiriä? ja sit jos siiri vähääkään ärhtäis niille niin ne
ois heti repimässä sitä hännästä. joten ei tule kuulokaan että ne saisi
siirii koskea sillee että mä en ois valvomassa vieressä. mutta kyllähän
niile vois oma kissa tulla ois niilläkin jotain tekemistä ku hoitelis
sitä ja sitten kun ollaan kaikki koulussa, tarhassa, töissä niin ois
siirilläkin kaveri. :) hyvää syksyn jatkoa kaikille!
Kommentit